ACTUALITZACIÓ, GENER 2016: Al 2015 Can Casas va canviar de direcció, i va passar a dir-se El Mirador de Can Cases. Els nous propietaris van reformar la masia del segle XVI. Ara, el lloc segueix sent igual de bonic, amb les mateixes vistes privilegiades, tot i que, per a mi, ha perdut bona part de l’encant que tenia abans. De la terrassa ara en diuen vermuteria, i la carta també ha evolucionat per apropar-se a una cuina que ells anomenen “fusió mediterrània”… I ja sabeu el que penso d’alguns locals que porten la paraula “fusió”. En fi.
_______________________________
Avui toca un altre d’aquells llocs d’ambient casolà, familiar, ideal per anar amb nens a fer una carn a la brasa a l’hivern i, si fa sol, dinar o, al menys, sortir a fer els cafès a la terrassa. I tot, al bell mig de Collserola i a només 10 minuts en cotxe de Barcelona.
Més enllà d’això, no calen gaire explicacions per aquest restaurant. Aneu-hi si us agraden els llocs senzills a la natura, amb un servei molt amable, a l’aire lliure, un compte molt ajustat i on les ampolles d’aigua són de litre i mig. També és una bona opció per fer una excursió de matí i acabar-hi fent unes guatlles, per exemple.
I si per alguna casualitat de la vida recupereu Amor Idiota, d’en Ventura Pons, veureu que és el mateix restaurant/fonda que apareix a la pel·li en què un jove s’obsessiona amb una noia casada.
EL MILLOR: l’enorme terrassa al sol
EL PITJOR: servei a vegades una mica lent
Can Casas. Camí Can Cases, 15. Les Planes, Barcelona. Tl. 935 89 18 68
Deixa un comentari